lunes, 19 de marzo de 2018

Caps de setmana



 1. Explica com ha anat el teu cap de setmana. Comença per explicar el divendres horabaixa, el dissabte i el diumenge. Mínim 20 línies.

El meu cap de setmana no ha estat el meu millor, perquè ho he passat un poc malament.
Començaré amb el divendres horabaixa, divendres vaig tenir partit a les nou des vespre i vaig acabar bastant tard i varem guanyar que jugavem contra el Manacor, després amb un amic meu, la meva germana i el meu al·lot vàrem anar a sopar en el xinos de la colonia de sant jordi, varem anar a cercar el sopar i després varem anar a ca meva a sopar, i varem estar a ca meva fins les 3 i després mon en varem anar a dormir.
Després dissabte demetí quan me vaig aixecar a les 11:30 vaig berenar i no vaig poder esperar molt perquè tenia que dinar, perquè tenia un altre partit de bàsquet, hi ha les 14:30 havia de partir cap a Esporles perquè jugàvem a les 16:00 i després diumenge no vull escriure el que vaig fer perquè no va ser un dia gens agradable per jo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario