lunes, 4 de junio de 2018

Entrada lliure

 
Resultado de imagen de lliure

   1. Fes una entrada lliure amb imatges i ben elaborada.



Resultado de imagen de tortugas de tierra
Les tortugues.

La meva entrada lliure serà de les tortugues perquè a jo m'agraden molt perquè jo en tenc una perquè me la va regalar el meu padrí i per a jo és molt important ja que el meu padrí ja que ara ja no i és.

Les tortugues formen un ordre de rèptils caracteritzats per tenir un tronc ample i curt, i una closca que protegeix els òrgans interns del seu cos. De la seva closca surten, per davant, el cap i les potes davanteres, i per darrere les potes del darrere i la cua.

Característiques:

La característica més important de l'esquelet de les tortugues és que una gran part de la seva columna vertebral està soldada a la part dorsal de la closca. L'esquelet fa que la respiració sigui impossible per moviment de la caixa toràcica; es realitza principalment per la contracció dels músculs abdominals modificats que funcionen de manera anàloga al diafragma dels mamífers i per moviments de bombament de la faringe. Encara que no tenen dents, tenen un bec corni que recobreix la seva mandíbula, semblant al pic de les aus.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario