miércoles, 13 de diciembre de 2017

Expressió escrita


 






















     1. Explica com vares descobrir que els reis màgics eren els teus pares i com et va fer sentir.

Vaig descobrir que els reis màgics eren els meus pares, perquè un dia xerrant amb la meva mare; li vaig demanar que dins el calaix vaig veure les ulleres del Pare Noel, i li vaig dir a la meva mare que vaig veure les ulleres que duis el Pare Noel, i a partir d'aquí els meus pares m'ho varen dir, qui eren els reis i m'ho varen explicar, aun que també a la escola deien coses.  


 2. Explica el que vol dir aquesta frase: "Els reis sí són màgics perquè els pares són capaços de fer màgia per tal d'aconseguir veure aquella lluentor especial als ulls dels seus fills". 


Aquesta frase significa que els pares aquests dies del els reis fan de tot perquè tenguem el que hem demanat en aquella carta que varem escriure. I que els pares fan de tot per veure aquell dia els teus fills feliços.

No hay comentarios:

Publicar un comentario