miércoles, 20 de diciembre de 2017

L'amistat








 

Descriu el teu o la teva millor amiga, física i psíquicament (caràcter). Què és el que més t'agrada? Per què? Quin espai ocupa a la teva vida?

El meu millor amic o la meva millor amiga és una persona que no fa falta sigui de la teva infància pot ser una persona que coneguis a un moment donat de la teva vida i pot ser sigui molt especial per tu; la meu millor amic/a més igual el físic que tenguí. El caràcter que té m'agrada moltíssim perquè és una persona que quan jo tenia algun problema, ell/a és el primer en donar-me la ajuda que necessit i que sempre estigui en el meu costat; no fa falta estar sempre amb ell però que jo se que si tenc algun problema ell/a serà el primer a estar en el meu costat, tant en els bons moments com en els mals moments. El que més m'agrada de una persona es que quan necessit ajuda estigui en el meu costat i que aquella persona necessita ajuda també tenir-me en el seu costat per a tot, també m'agrada que si tenen algun problema amb jo que m'ho diguin que no vagin de amagar i no vagin per les esquenes perquè així no et demostren que son amics teus i que no estan per tot; no m'agrada que tenguin dues cares que siguin iguals amb tothom. L'espai que ocupa en la meva vida és com un "trosset" més de jo, però com tots els meus amics.

 Resultado de imagen de l'amistat

No hay comentarios:

Publicar un comentario