lunes, 18 de diciembre de 2017

Nadal

Resultado de imagen de navidad

 1. T'agrada el Nadal? Explica'ns que n'esperes d'aquest (15 línies mínim).

El nadal m'agrada perquè trop que és uns dels dies per estar amb la família i estar tots junts i estar contents, i poder celebrar aquesta festa amb sa gent més estimada per tu.
D'aquest nadal esper poder estar amb tota la meva família aun que no podré passar tot el nadal amb tota la meva família, ni els amics.
També esper poder celebrar l'aniversari de la meva mare que el fa el dia de nadal, poder-ho fer d'una manera especial, i poder celebrar totes les festes de nadal amb la família.
Esper també passar una nit vella molt especial amb tots els meus amics, ja que enguany serà una manera diferent a celebrar-ho. També enguany m'esperava celebrar els reis amb els meus cosins petits, però les coses enguany no són les mateixes que fa 2-3 anys.
Esper decorar unes taules de nadal com sempre hem fet, posar les taules i una gran taula per tots els familiars, per poder estar tots junts, poder donar-nos els regals, i poder veure els meus cosins que els veig molt poc pics.
Esper que aquest nadal sigui especial per jo, aun que faltin dues persones molt importants a la meva vida, que a n'aquets dies hem fararàn molta falta, però esper que sigui un nadal inoblidable.

No hay comentarios:

Publicar un comentario