lunes, 23 de abril de 2018

Opinió personal

Resultado de imagen de prohibido
           

  Explica si trobes que la tauromàquia s'hauria de prohibir i per què. Recorda que per defensar la teva opinió necessites conèixer bé l'estructura dels textos argumentatius, que ja hem vist enguany.

La meva opinió sobre la tauromàquia és que no estic ni ha favor ni en contra, perquè hi ha molta gent que aquesta festa és una tradició per a ells hi ha gent que la "sent" molt a n'aquesta festa i li agrada molt anar-hi i per la altre part estic en contra perquè maltracten a l'animal i trop que cap animal ha de ser maltractat perquè l'animal sofreix hi ha molta de gent que no ho veu perquè li agrada molt aquesta festa, així que jo no estic ni en contra ni a favor, però mai eh anat a una festa de aquestes, no me han cridat l'atenció 















No hay comentarios:

Publicar un comentario