miércoles, 9 de mayo de 2018

Entrada lliure


Resultado de imagen de lliure
   Fes una entrada lliure (amb imatges i explicació pròpia) que sigui llarga.


DEPORT:


Faig un entrada lliure de el deport perquè a jo m'agrada molt fer deport, aún que a vegades hem fasi peresa però sempre cada dia m'agrada fer una mica de deport. Ara a n'aquests moments vaig el gimnàs, eh estat vuit anys de la meva vida i ara fa un més o eh deixat perquè ja no passava gust de anar a jugar, però si me ha fet pena deixar algunes companyes que casi mai ja veig. 
Ara vaig en el gimnàs i ahir vaig començar una nova tabla per aconseguir els meus desitjos que m'agradaria, també vaig a classes de spinning dos dies a la setmana i prosling (TRX) un dia a la setmana, aquesta darrer setmana no eh pogut anar en el gimnàs perquè eh tengut molt de mal a n'es bessons i eh hagut de anar a n'el fissió i encara i vaig.
M'agrada molt anar a n'el gimnàs de fet i vaig amb la meva germana i la meva cosina, i anam juntes a totes les classes i cada dia anam juntes al gimnàs.
Ara a n'es setembre me n'he de anar a Palma a viure amb els meus cosins per una comodiad de estudis i transports, ja no anire en el gimnàs perquè no podre baixar cada dia a Campos per anar-hi i la meva mare me vol apuntar a patinatge amb la meva cosina i començar-he a anar a patinatge i serà una nova experiència i amem si m'agrada.
Això és la meva entrada lliure.

Resultado de imagen de gimnas 

Resultado de imagen de basquet
Resultado de imagen de patinatge

No hay comentarios:

Publicar un comentario