miércoles, 25 de octubre de 2017

Comprensió lectora

 1. Resumeix en una paraula el significat del poema


                                          AMOR
                            
2. Resumeix en una frase el significat del poema.

La mare demana que tengui un fill que sobrevisqui, no fa falta que l'estimi, ni que sigui preciós.

                            3. Què és el que demana aquesta mare?

El que demana aquest mare és que tengui un fill que sobrevisqui no fa falta que sigui preciós...

                            4. Quin tipus d'amor d'escriu?

L'amor que descriu és l'amor d'una mare cap el seu fill   


                           5. Què significa per a tu la teva mare? Sabries descriure el sentiment?

La meva mare per jo significa tot el que tenc; no la consider una amiga però si la consider és meu pilar dia a dia que m'ajuda en tot el que pot, que si estic malament que és la primera que ve a ajudar-me, que sempre estarà al meu costat pasi el que pasi, aunque ens barellem bastant la tendre sempre en el meu costat. El sentiment que tenc cap a ella és que li tenc molt d'apreci aunque a vegades no le puc aguantar; però sense ella no seria la persona que som amb algunes circumstàncies.




 AMOR DE MADRE
No necesito un hijo que me quiera,
ni que sea feliz, ni hermoso,
ni que triunfe y me sonría,
ni un hijo que me cuide,
me proteja, me tutele.
Necesito, simplemente,
un hijo que me sobreviva
y al que poder amar hasta el final.
Si me faltara,
¿qué haría yo con tanto amor
como me crece para él
cada mañana?

No hay comentarios:

Publicar un comentario