lunes, 9 de octubre de 2017

Paisatges



  1. Cerca deu imatges espectaculars sobre paisatges, les penges i les descrius. Explica també per què t'agraden tant.

Paisatge 1: Aquest paisatge de la mar m'agraden molt, ja què expresen tranquilitat, silenci i jo som una nina molt tranquila.


Resultado de imagen de paisatge de la mar



Paisatge 2: El paisatge en el cel, amb la posta de sol, m'agrada molt, de petita sempre me ha agradat mirar la posta de sol perquè sempre eh trobat que és un paisatge molt guapo.


Resultado de imagen de paisatge del cel


Paisatge 3: m'agrada molt veure la neu ja que només hi he anat 1 pic en la meva vida, i sempre me ha agrdat viatjar per la neu i veure-la.

Resultado de imagen de paisatge de la molina

Paisatge 4: Aquesta imatge m'agrada perquè, m'agrada veure dofíns, per a mi és un animal tranquil.

Resultado de imagen de imatges espectaculars

Paisatge 5: Aquesta imatge expresa la meva afició, el que m'agrada a mi, el bàsquet és una desconecció totalment de la vida en la cual me oblit de tot i no pens en res més.

Resultado de imagen de fotos  espectaculares basquet

Paisatge 6: La imatge expressa tranquil, després de un dia de pluja, surt l'arcoiris i "obri" toto el dia, i m'agrada bastant.

Resultado de imagen de fotos  arcoiris espectaculares

Paisatge 7: El paisatge següent m'agrada molt, perquè m'agrada molt bussejar davall l'aigua i veure el fons de la mar, aún que a vegades hem fa por veure segons quines coses.

Resultado de imagen de fons del mar

Paisatge 8: El paisatge m'agrada molt perquè sempre hem duien de exurció per a la muntanya, i sempre expressava com una tranquilitat i silenci.

Resultado de imagen de paisatges muntanya

Paisatge 9: Aquesta imatge és que hem agraden molt els cavalls però de fet hem fan por, no m'agraden massa, però m'agrada vorer-ho.

Resultado de imagen de cavalls

Paisatge 10: m'agrada molt veure ploure però no m'agrada que plogui amb exesiu, hem porta tranquilitat la pluja.

Resultado de imagen de paisatges espectaculars de lluvia

No hay comentarios:

Publicar un comentario