lunes, 16 de octubre de 2017

Redacció

Hola, som na Catalina però hem diuen Cata.

Vaig néixer dia 14 de juny de 2001, tenc 16 anys i visc a Campos.
M'agrada molt fer esport vaig fer 9 anys de gimasia ritmica i 7 de bàsquet, actualment juc amb l'equip de bàsquet de Campos, m'agrada molt viatjar pèl mon amb la gent mes estimada. No m'agraden la gent que va per les esquenes de tot.
Som una nina bastant tranquila que pots pics hem pos nirviosa, per no res m'enfad però tenc molta paciensia. Tenc una germana que gran que te 21 anys.
Vaig repetir 3r d'eso i ho vaig passar un poc malament, i per aquestes cuestions vaig perdres certes persones.
També m'agrada molt dormir i sortir de festa amb els amics.

La imagen puede contener: una o varias personas y primer plano     La imagen puede contener: una o varias personas, teléfono, selfie y primer plano

No hay comentarios:

Publicar un comentario